Skip to main content
Συχνές ερωτήσεις
Εδώ θα βρείτε τις περισσότερες απαντήσεις στα ερωτήματα σας. Εάν έχετε ακόμα απορίες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας!

Πρακτορείο Malliaris Travel

Το πρακτορείο σας εξυπηρετεί μόνο την Τήνο;
Όχι το πρακτορείο μας έχει έδρα την Τήνο και συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στις Κυκλάδες τα Δωδεκάνησα και την Κρήτη, προσφέροντας σας άνετο ταξίδι και υπεύθυνη εξυπηρέτηση με προσωπικό χαρακτήρα
Πως γίνεται η πληρωμή;

Η πληρωμή των τηλεφωνικών κρατήσεων μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω τράπεζες μεσω internet banking ή με πιστωτική / χρεωστική κάρτα στο LivePay:

Για δική σας διευκόλυνση στην αιτιολογία θα πρέπει να βάλετε το όνομα στο οποίο έγινε η κράτηση

EUROBANK
GR69 0260 4260 0003 1020 0171 733

PIRAEUS BANK
GR45 0172 7170 0057 1708 5513 915

ETHNIKI TRAPEZA
GR27 0110 4760 0000 4764 4013 014

ALPHA BANK
GR04 0140 6040 6040 0210 1000 285

Κρυφές χρεώσεις υπάρχουν;
Όχι σε εμάς δεν υπάρχουν κρυμμένα κόστη και άλλες χρεώσεις
Τα εισιτήρια πως τα παραλαμβάνω;
Εφοσον έχετε πληρώσει θα λάβετε στο κινητό σας κωδικό που αντιστοιχεί στα εισιτήρια σας τα όποια παραλαμβάνετε είτε στο κιόσκι διπλά στο πλοίο είτε από το κεντρικό πρακτορείο της κάθε εταιρείας στο λιμάνι αναχώρησης σας

Όροι Εισιτηρίων και μεταφοράς οχημάτων

Όροι εισιτηρίου επιβάτη
  • Το εισιτήριο είναι ατομικό και ονομαστικό, δεν μεταβιβάζεται και ισχύει για τη θέση, τη διαδρομή και την ημερομηνία για την οποία εκδόθηκε
  • Ο επιβάτης οφείλει να βρίσκεται στον χώρο επιβίβασης του πλοίου τουλάχιστον 30 λεπτά πριν την αναχώρηση. Σε περίπτωση προσέλευσης του επιβάτη μετά τον απόπλου, ο ναύλος δεν επιστρέφεται
  • Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι πενήντα (50) κιλών χωρίς την καταβολή ιδιαίτερου ναύλου
  • Εφόσον ο επιβάτης διατήρησε τη φύλαξη των αποσκευών του, η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν ευθύνεται για φθορά ή απώλειά τους
  • Τιμαλφή, χρήματα και αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στο λογιστήριο του πλοίου για φύλαξη. Η εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας τέτοιων αντικειμένων που φυλάσσονταν σε αποσκευή και δεν είχαν παραδοθεί στο λογιστήριο του πλοίου προς φύλαξη
  • Η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου, παρέκκλιση και μη τήρηση κανονικής πορείας, που οφείλονται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας
  • Απαγορεύεται στους επιβάτες να μεταφέρουν εκρηκτικές, εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες
  • Οι επιβάτες οφείλουν να τηρούν τις κατά περίπτωση σχετικές Λιμενικές, Υγειονομικές και Τελωνειακές διατάξεις
  • Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του πλοιάρχου και του πληρώματος, που αφορούν στην τήρηση της τάξης και στην ασφάλεια του πλοίου
  • Για κάθε παράπονο κατά τη διάρκεια του ταξιδίου, οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στον πλοίαρχο ή στον ύπαρχο του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδίου αρχικά στον εκδότη του εισιτηρίου ή στην πλοιοκτήτρια εταιρεία ή στις Λιμενικές Αρχές. Εφόσον ο επιβάτης δεν ικανοποιηθεί, μετά την παρέλευση 15 εργάσιμων ημερών, μπορεί να απευθυνθεί στη Λιμενική Αρχή επιβίβασης ή αποβίβασής του ή στην αρμόδια από την Αριθμ. 3332.12/01/09/23-02-2009 (ΦΕΚ 427 Β’) Υ.Α. Υπηρεσία
  • Σε περίπτωση διαφοράς, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα αστικά δικαστήρια
Όροι μεταφοράς οχήματος
  • Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημά του
  • Ο επιβάτης υποχρεούται να φέρει το όχημα στον χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου του πλοίου
  • Οι επιβάτες των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά πριν από την φόρτωσή τους στο πλοίο
  • Οι οδηγοί και οι επιβάτες πρέπει να φέρουν μαζί τους αντικείμενα που θα χρειασθούν κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Μετά την αναχώρηση απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο οχημάτων
  • Απαγορεύεται στους επιβάτες να μεταφέρουν εκρηκτικές, εύφλεκτες, εμπρηστικές και γενικά επικίνδυνες ύλες
  • Η σειρά προτεραιότητας φόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους Κανονισμούς Λιμένα κάθε Λιμενικής Αρχής, στην περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση
Ακυρώσεις / Επιστροφές Όροι Και Προϋποθέσεις
  • Έως και 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία. Έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά, τα εισιτήρια δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
  • Έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά, τα εισιτήρια δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.
  • Στη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα-Αγκίστρι, τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως τον απόπλου.

    Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

Malliaris Travel

Είμαστε το κεντρικό πρακτορείο στην Τήνο για τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο νησί παρέχοντας υψηλής ποιότητας υπηρεσίες σε μεμονωμένους, ταξιδιωτικά γραφεία, group προσκυνητών κ.α.

Live Pay

Copyright © 2023 Malliaris Travel | Κατασκευη Ιστοσελιδων Web Builders